Rebranding en DTP/ Lay-out magazine
Rebranding en DTP / Lay-out van Install Magazine
Rebranding en DTP / Lay-out van Install Magazine
B2B magazine ontworpen voor LensOnline.be. Velen onder jullie zullen LensOnline.be wel kennen van hun reclamespotjes op TV. Het merendeel zingt meteen de naam 'LenssOOnnlliinnnne'. Een teken van een goede en sterke branding! Ze communiceren echter niet alleen naar hun eindklanten, maar ook naar hun verdeelpunten, de opticiens. Deze
Opmaak bedrijfsbrochure voor AZ Sint-Lucas Brugge.
Ontwerp drankkaart 'T Fonteintje. Toen Café 'T Fonteintje in Ruiselede opende, werd meteen duidelijk welke sfeer ze wouden: een warme, gezellige bruine kroeg voor de ouderen en jongeren van Ruiselede. Deze warme sfeer wilden ze meteen uitstralen in het ontwerp van hun drankkaart: gezellig, warm, huiselijk,
Ontwerp visitekaart en mailhandtekening voor Delamillieure uit Wingene.
Branding voor Muziekschool De Pinte ter promotie van hun activiteiten.
Flyer ontworpen voor Gitaar, maar waar? vzw Gitaar, maar waar? is een vereniging die jong aanstormend gitaartalent een professionele begeleiding, ondersteuning, platform en podium geeft via allerlei activiteiten. Daarnaast bieden ze een gitaarkalender aan waar alle gitaarevenementen uit BE/NL gegroepeerd staan. De flyers promoten de aankomende events,
De Interieurbijbel 2023 is aan zijn 7e editie toe en Glimpse mocht daarvoor de lay-out/opmaak voorzien! Nieuw deze editie zijn de tips van trend-en colorwatcher Hilde Francq, zo vind je in dit boek niet enkel interieuradvies, maar ook kleuradvies! Met zijn 420 pagina's een echte aanrader
Lay-out van boek BBB (Buitengewoon Belgisch Bouwen) door Glimpse voor AHP. Tussen AHP (At Home Publishers) en Glimpse is er sinds 2020 een samenwerking ontstaan voor de lay-out van hun boeken. Ik ondersteun AHP waar we kunnen en helpen bij het lay-out werk. Alles begon met